Wednesday 5 March 2014

My must-haves for the upcoming season


Jednostavno ću reći: malo sam ''čačkala'' po netu ne bih li se informisala o trendovima nadolazeće sezone. Nisam se puno iznenadila jer sam i sama očekivala koji će to biti. I onda odlučih da napravim si nekakvu tipa ''must-have'' listu. Također odlučih da ju podijelim sa vama. Pa, evo kako ona izgleda. :)

1. Snake it Up


Da, ''zmijski'' uzorak je (još uvijek) IN. Da li to bilo na komadu odjeće tipa bluzi, hlačama, obući ili čak na aksesoarima, sve super izgleda i po mom mišljenju je baš moćno kada se nosi. Torbica sa takvim uzorkom mi je definitivno must-have, makar slična. :)

2. Get Gilded






 Kvazi pozlaćena odjeća, nokti, cipele, aksesoari i nakit će ove sezone biti HIT. Pogotovo oni komadi navedenoga čija zlaćahna boja će biti tipa starog zlata ili malo vuče na bakarnu. Nisam neki ljubitelj zlatne boje ali sa pozlaćenim noktima i sandalama ću se sigurno okušati.


3. Join the Tribe





Kako prošle tako i ove sezone ''tribal'' uzorak je aktuelan na odjeći. Meni se lično jako sviđa, pogotovo na mini suknjicama. Pošto prošle godine nisam uspjela nabaviti jednu takvu, ove sigurno hoću! A, za one malo smjelije tu su i haljine sa istim uzorkom.


4. Be Baroque


 Pravo da vam kažem, jako dugo želim nabaviti ovakvu suknjicu! Ili bluzu...a možda čak i štrample ili tajice. Da preciziram, bilo kakav komad odjeće sa ovakvim uzorkom mi je izuzetno privlačan. Oduševljena sam Barokom. A odjeća sa ovim uzorkom mi je apsolutni ''must-have''! 

 5. Orange is the New Black




 Okej, priznajem, nikada nisam voljela oranž boju! Ali, vidjevši ovakav kombinezon i haljinicu iznad, zavoljeh ju. Momentalno. Ovakvu odjeću sam stavila na spisak mojih ''must-haves'' i nastojaću da ovo ljeto pronosam bar jedno. A da je ovosezonski hit - jeste.

 I eto, djevojke, ovo je moj spisak sa ovosezonskom odjećom, obućom i aksesoarima koje naprosto moram imati. Nadam se da nisam pretjerala u mom ukusu i priči :p. Hvala na čitanju. :)


No comments:

Post a Comment